وروداعضا ورود اعضاء |
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
موسسه جهاد نصر موسسه جهاد نصر
عضو جدید هیئت مدیره موسسه معرفی گردید. 1401/10/04
عضو جدید هیئت مدیره موسسه معرفی گردید.
 جلسه معارفه آقای فاتحی به عنوان عضو جدید هیئت مدیره موسسه برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی موسسه جهاد نصر روز یکشنبه مورخ 4 دی ماه 1401 جلسه معارفه عضو جدید هیئت مدیره موسسه با حضور معاون توسعه و مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی، مدیرعامل و سایر اعضای هیئت مدیره موسسه برگزار گردید. 
در ابتدای این جلسه مدیرعامل موسسه ضمن خیر مقدم به میهمانان حاضر در جلسه به بیان مختصری از تاریخچه و فراز و فرود ها و تنگناهای جدید موسسه از زمان پایان دفاع مقدس تا زمان حاضر پرداختند و گزارشی از فعالیت های اجرایی شامل طرح 550 هزار هکتاری، طرح آبیاری زهکشی غرب و شمال غرب کشور و طرح جامع مطالعاتی آب و خاک استان های شمالی کشور(طرح شالیزاری) ارائه دادند و از طرح ها و پیشنهادات هیئت مدیره جهت بازگشت موسسه به جایگاه بلند سابق گفتند.
 در ادامه محمدی معاون توسعه و مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی گفت: زمانی که در کشور هیچ یک از بنیادها و قرارگاه های سازندگی شکل نگرفته بودند موسسه جهاد نصر با تکیه بر توان مهندسی خود و تجربیات جنگ و امکانات سخت افزاری باقی مانده از جنگ تحمیلی در حوزه سازندگی کشور ورود کرده و دست آوردهای گرانبهایی از خود به جای گذاشته است و امروزه این موسسه در حوزه های مختلف عمرانی از قبیل سد سازی، جاده سازی و طرح های زیر بنایی کشاورزی تجربیات موفق زیادی داشته است و می بایست اکنون از حوزه صرف سخت افزار خارج شده و به فضای فکر افزاری و نرم افزاری ورود نماید.  
لازم است با حمایت هایی که از جانب وزارت جهاد کشاورزی صورت می گیرد و با توجه به نقش پر رنگ هیئت مدیره و با حضور آقای فاتحی، موسسه جهاد نصر نقش خود را در حوزه های، امنیت و اقتدار غذایی، زهکشی و یکپارچه سازی اراضی و کشاورزی قرار دادی به خوبی تعریف نموده و در این حوزه ها نقش بسزایی ایفا نماید.
ایشان در پایان برای آقای فاتحی که خود از یادگاران دفاع مقدس و آشنا به موسسه جهاد نصر و ساختار وزارت جهاد کشاورزی هستند آرزوی سلامتی و موفقیت داشتند.
سپس فاتحی عضو جدید هیئت مدیره از حسن اعتماد به ایشان تشکر نموده و بیان کرد موسسه جهاد نصر دارای فرصت های زیادی می باشد که امیدوارم بتوانیم از این فرصت ها به نحو شایسته استفاده نماییم. 
 و در انتها حکم ابلاغ مسئولیت ایشان از سوی وزیر محترم جهاد کشاورزی را اعطاء نمودند. 
 
 
 
 
 
منبع خبر:
نویسنده:
تعداد بازدید: 1093
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به موسسه جهاد نصر ( عمومي غير دولتي ) ميباشد.
Powered by DorsaPortal