وروداعضا ورود اعضاء |
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
موسسه جهاد نصر موسسه جهاد نصر
نشست صمیمی مدیرعامل موسسه با کلیه همکاران در خصوص تشریح اهداف و استراتژی های جدید 1401/08/23
نشست صمیمی مدیرعامل موسسه با کلیه همکاران در خصوص تشریح اهداف و استراتژی های جدید
به گزارش روابط عمومی موسسه جهاد نصر نشست صمیمی مدیرعامل موسسه با کلیه همکاران در خصوص تشریح اهداف و استراتژی های جدید موسسه روز دوشنبه مورخ 23 آبان 1401 در محل نمازخانه موسسه و بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر با حضور کلیه همکاران برگزار گردید.
در ابتدای این نشست گرم و صمیمی مهندس زمهریری عضو هیئت مدیره و معاون پشتیبانی، امور مجامع و سهام به بیان هدف برگزاری این نشست پرداختند و بیان داشتند ارائه مطالب، انتقادات و پیشنهادات کلیه همکاران در یک مجموعه می تواند بسیار راهگشا باشد.
در ادامه مهندس عظیمی مدیرعامل موسسه بیان داشتند از همان ابتدا نگاه اینجانب ارتقای جایگاه این مجموعه در سطح وزارت جهاد کشاورزی بوده است و از همان ابتدای کار به دنبال این هدف بوده ایم و اکنون نگاه های مثبت زیادی به مجموعه موسسه جهاد نصر در سطح وزارت جهاد وجود دارد. 
ایشان در ادامه بیان داشتند حاصل این نگاه مثبت واگذاری طرح های مهمی از قبیل طرح مطالعاتی فاز دوم 550 هزار هکتاری، طرح مطالعات جامع آب و خاک سه استان شمالی و درخواست وزیر محترم جهاد در خصوص پیگیری طرح های برون مرزی این وزارتخانه بوده است.
ایشان در ادامه اضافه کردند جهت اجرای پروژه های کلان مدیریت مشارکتی لازمه ی کار می باشد و ظرفیت تمامی همکاران در کلیه سطوح باید مورد استفاده قرار گیرد.
در ادامه مقرر گردید این جلسات هر سه ماه یکبار برگزار گردد و در ادامه جلسات، بیشترهمکاران به بیان پیشنهادات و نقطه نظرات خود بپردازند.
 
 
 
 
 
 
 
 
منبع خبر:
نویسنده:
تعداد بازدید: 831
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به موسسه جهاد نصر ( عمومي غير دولتي ) ميباشد.
Powered by DorsaPortal