وروداعضا ورود اعضاء |
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
موسسه جهاد نصر موسسه جهاد نصر
تبیین اهداف و استراتژی های جدید موسسه در جلسه شورای مدیران 1401/08/23
تبیین اهداف و استراتژی های جدید موسسه در جلسه شورای مدیران
به گزارش روابط عمومی موسسه جهاد نصر روز دوشنبه مورخ 23 آبان 1401 جلسه شورای مدیران موسسه با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و مدیران موسسه در محل سالن جلسات برگزار گردید.
در این جلسه که با موضوع تبیین اهداف و استراتژی های موسسه تشکیل گردید مهندس عظیمی مدیر عامل موسسه بیان داشتند ارتقای جایگاه این مجموعه جز اهداف اولیه و اصلی اینجانب در بدو ورود بوده است و نیل به این اهداف درنهایت منجر به توانمندی مالی خواهد شد.
و امروز با کمال مسرت اعلام می دارم موسسه جهاد نصر در سطح وزارت جهاد کشاورزی دارای نشان برتر و جز اصلی ترین بازوهای اجرایی وزارت جهاد کشاورزی گردیده است.  
لذا در این راستا 2 مسیر مشخص وجود دارد.
1- جایگاه مدیریتی موسسه جهاد نصر در سطح وزارت جهاد کشاورزی باید ارتقا یابد. 2- پس از ارتقای جایگاه موسسه واگذاری پروژه های کلان ملی صورت پذیرد
 مهندس عظیمی با اشاره به طرح های در دست اجرا از قبیل واگذاری طرح مطالعاتی فاز دوم 550 هزار هکتاری، طرح مطالعات جامع آب و خاک سه استان شمالی و درخواست وزیر محترم جهاد در خصوص پیگیری طرح های برون مرزی این وزارتخانه از کلیه مدیران درخواست کردند با انگیزه بالا و تلاش مضاعف به پویایی سیستم کمک کرده و همگی در راه رسیدن به اهداف و استراتژی های مشخص شده توسط هیئت مدیره محترم گام بردارند.
همچنین ایشان در ادامه بیان داشتند طرح تجارت کشاورزی این طرح ها توسط شرکت سرمایه گذاری دنبال گردد.
در ادامه تعدادی از مدیران موسسه به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود پرداختند. 
 
 
 
 
منبع خبر:
نویسنده:
تعداد بازدید: 620
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به موسسه جهاد نصر ( عمومي غير دولتي ) ميباشد.
Powered by DorsaPortal