وروداعضا ورود اعضاء |
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
موسسه جهاد نصر موسسه جهاد نصر
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری جهاد نصر معرفی شد 1401/08/15
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری جهاد نصر معرفی شد
 به گزارش روابط عمومی موسسه جهاد نصر روز یکشنبه مورخ 15 آبان ماه 1401 مراسم معارفه آقای مهندس احمدی مدیرعامل جدید شرکت سرمایه گذاری جهاد نصر صورت گرفت.
 در ابتدای این جلسه آقای زمهریری عضو هیئت مدیره و معاون پشتیبانی و امور مجامع و سهام ضمن خیر مقدم به حاضرین برای مدیرعامل جدید شرکت آرزوی موفقیت نمودند.
دراین مراسم آقای مهندس عظیمی مدیرعامل موسسه و رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری با اشاره به ظرفیت های بالقوه موسسه و شرکت سرمایه گذاری خاطر نشان کردند موفقیت در گرو همکاری کلیه اجزا و ارکان و همچنین کلیه همکاران می باشد. ایشان ادامه دادند حرکت های خوبی در موسسه شکل گرفته است که نمونه آن  بحث مطالعات مدیریت منابع آب و خاک استان های شمالی کشور و مطالعات فاز دوم طرح 550 هزار هکتاری می باشد. همچنین ایشان اعلام داشتند که در سطح وزارت جهاد کشاورزی نگاه مثبتی به موسسه جهاد نصر جهت اجرای پروژه ها در خارج از کشور وجود دارد. 
در ادامه آقای مهندس عظیمی با اشاره به سوابق مدیریتی مهندس احمدی به بیان ماموریت های شرکت سرمایه گذاری پرداختند و اعلام داشتند محور کارها در این شرکت باید تجاری باشد و ان شاالله شاهد ایجاد کارگروه های مختلف در این شرکت خواهیم بود. همچنین ایشان به اجرای پروژه مجتمع صدف توسط این شرکت اشاره داشتند.
آقای مهندس احمدی مدیرعامل جدید این شرکت ضمن تقدیر و تشکر از حسن اعتماد هیئت مدیره موسسه ابراز امیدواری کرد که بتوانند ماموریت های محوله از سوی موسسه را به سرانجام برسانند.
در پایان حکم انتصاب مهندس احمدی توسط مدیرعامل موسسه اعطا گردید.  
 
 
 
منبع خبر:
نویسنده:
تعداد بازدید: 2289
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به موسسه جهاد نصر ( عمومي غير دولتي ) ميباشد.
Powered by DorsaPortal