وروداعضا ورود اعضاء |
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
موسسه جهاد نصر موسسه جهاد نصر
 راه کارهای اجرایی برای اتمام عملیات و بهره برداری از 31 هزار و 500 هکتار از شبکه های باقی مانده در استان اردبیل مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 1401/07/20
راه کارهای اجرایی برای اتمام عملیات و بهره برداری از 31 هزار و 500 هکتار از شبکه های باقی مانده در استان اردبیل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 
به گزارش روابط عمومی موسسه جهاد نصر روز سه شنبه مورخ 19 مهرماه 1401 جلسه ای با حضور آقایان دکتر عاملی استاندار محترم استان اردبیل، مهندس عظیمی مدیرعامل موسسه جهاد نصر و مجری طرح شبکه های فرعی آبیاری غرب و شمال غرب کشور، مهندس ابوالحسنی مدیر کل دفتر توسعه شبکه های آبیاری، آقای مهندس تقی زاده رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل و جمعی از معاونین و کارشناسان موسسه جهاد نصر و سازمان جهاد کشاورزی استان به میزبانی و ریاست استاندار محترم اردبیل برگزار گردید و در خصوص راه کارهای اجرایی برای اتمام عملیات و بهره برداری از 31 هزار و 500 هکتار از شبکه های باقی مانده بحث و بررسی شد.
همچنین آقای مهندس عظیمی مدیرعامل موسسه در ادامه صبح چهارشنبه مورخ 20 مهرماه 1401 از پروژه های شبکه ی فرعی استان اردبیل از نواحی خداآفرین، عمارت و احمد بیگلو بازدید کردند.
ایشان اعلام داشتند، مساحت کل طرح شبکه های فرعی در استان 42 هزار و 300 هکتار می باشد که از این سطح تا کنون 11 هزار هکتار به طور کامل اجرا و به بهره برداری رسیده است و حدود 31 هزار و 500 هکتار از اراضی طرح باقی مانده و هنوز به بهره برداری نرسیده است که علت اصلی آن عدم تامین آب، برق و اعتبار بوده است. در ادامه ابراز امیدواری کردند با منابع اعتباری موجود تا پایان سال جاری و علی رغم محدودیت های مالی عملیات اجرایی پروژه تامین آب و شبکه آبیاری عمارت در سطح 3 هزار و 700 هکتار به اتمام رسیده و مورد بهره برداری زارعین قرار گیرد.
 
 
منبع خبر:
نویسنده:
تعداد بازدید: 1029
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به موسسه جهاد نصر ( عمومي غير دولتي ) ميباشد.
Powered by DorsaPortal