وروداعضا ورود اعضاء |
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
موسسه جهاد نصر موسسه جهاد نصر
جلسه تودیع معارفه عضو جدید هیئت مدیره موسسه در اهواز برگزار گردید. 1402/11/17
جلسه تودیع معارفه عضو جدید هیئت مدیره موسسه در اهواز برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل موسسه جهاد نصر روز سه شنبه مورخ 17 بهمن ماه 1402 جلسه تودیع معارفه عضو جدید هیئت مدیره موسسه در دفتر اهواز برگزار گردید.
در این جلسه آقای فاتحی قائم مقام موسسه با تسلیت به مناسبت شهادت امام موسی کاظم(ع) و تبریک ایام ا...دهه مبارک فجر و درود به روح شهدای دفاع مقدس مخصوصا شهدای مهندسی رزمی جنگ جهاد بر اهمیت اجرای طرح مقام معظم رهبری در خوزستان تاکید نموده و بیان داشتند اثر بخشی این طرح در افزایش درآمدها و بهبود معیشت کشاورزان، باغداران و دامداران چشمگیر بوده است. همچنین ایشان بر ضرورت هرچه سریعتر اجرای فاز دوم طرح تاکید و از کلیه ی عزیزانی که در این طرح بزرگ شرکت داشته اند تقدیر و تشکر نمودند.
در ادامه جلسه قائم مقام موسسه، با معرفی آقای فراغت به عنوان عضو جدید و موظف هیات مدیره موسسه بیان داشتند حسب ابلاغ ماموریت مدیرعامل موسسه، ایشان مسئول پیگیری فاز دوم طرح، تامین منابع مالی و پیگیری مطالبات فاز اول پیمانکاران و مشاوران در طرح 550 هزار هکتاری و طرح مقابله با گرد و غبار خواهند بود.  
 در ادامه قائم مقام موسسه از زحمات آقای درخشانی فرد تقدیر نموده و اعلام کردند ایشان همچنان به عنوان مسئول دفتر اهواز و قائم مقام مدیرعامل موسسه در طرح 550 هزار هکتاری به وظایف خود ادامه خواهند داد.
 
 
 
تعداد بازدید: 300
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به موسسه جهاد نصر ( عمومي غير دولتي ) ميباشد.
Powered by DorsaPortal