وروداعضا ورود اعضاء |
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
موسسه جهاد نصر موسسه جهاد نصر
جلسه معارفه عضو جدید هیئت مدیره موسسه جهاد نصر 1402/11/11
جلسه معارفه عضو جدید هیئت مدیره موسسه جهاد نصر
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل موسسه جهاد نصر جلسه معارفه عضو جدید هیئت مدیره موسسه جهاد نصر با حضور دکتر کاظمی معاون امور مجامع و شرکت های وزارت جهاد کشاورزی، مهندس زمانی و همچنین با حضور مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره و دیگر اعضا هیئت مدیره موسسه روز سه شنبه مورخ 10 بهمن ماه 1402 برگزار گردید.
در ابتدای این جلسه دکتر کاظمی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات آقای مهندس عظیمی و اعضای هیئت مدیره موسسه گفتند امیدواریم که ما بتوانیم با رویکردهای خوبی که آقای مهندس عظیمی دارند همراهی کنیم و موسسه جایگاه خود را پیدا نماید.
در ادامه ایشان بیان داشتند اگر حمایت لازم از موسسه صورت پذیرد موسسه جهاد نصر به تنهایی یک وزارت خانه می باشد و در پایان از کار تیمی توام با مسئولیت پذیری در موسسه تقدیر و تشکر کردند.
ایشان همچنین از زحمات آقای مهندس درخشانی فرد تقدیر و تشکر نموده و آقای مهندس سید احمد فراغت را به عنوان عضو موظف هیئت مدیره معرفی نمودند.
مهندس عظیمی در صحبت های خود در ابتدا از آقای دکتر کاظمی بابت حمایت هایی که از موسسه داشته اند تشکر نمودند و بیان داشتند هیچ وزارتخانه ای تشکیلات (موسسه جهاد نصر) ندارد و باید از این ظرفیت ها و فرصت ها استفاده نماییم و همچنین با همت اعضای هیئت مدیره کارها را بهتر از گذشته پیش ببریم.
در انتها ایشان از زحمات اقای درخشانی فرد تشکر کردند و حضور یک نیروی تازه نفس در هیئت مدیره موسسه را به فال نیک گرفتند.
سایر اعضای هیئت مدیره و حاضرین در جلسه ضمن خوش آمد گویی به آقای مهندس فراغت از زحمات آقای مهندس درخشانی فرد تقدیر و تشکر نمودند.  
 
 
 
 
 
 
 
تعداد بازدید: 586
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به موسسه جهاد نصر ( عمومي غير دولتي ) ميباشد.
Powered by DorsaPortal