وروداعضا ورود اعضاء |
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
موسسه جهاد نصر موسسه جهاد نصر
مراسم تودیع معارفه مدیر عامل جدید موسسه 1401/04/12
مراسم تودیع معارفه مدیر عامل جدید موسسه
 
به گزارش روابط عمومی موسسه جهاد نصر، مراسم تکریم مدیرعامل سابق و معارفه مدیرعامل جدید موسسه با حضور آقای دکتر متکان معاون توسعه مدیریت و منابع و آقای دکتر حایک مشاور وزیر و مدیر کل دفتر وزارتی وزارت جهاد کشاورزی روز شنبه مورخ 11 تیرماه 1401 در سالن جلسات موسسه جهاد نصر برگزار گردید. در طی این جلسه آقای مهندس صالحی نژاد مدیرعامل سابق موسسه ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمد گویی به مدیرعامل جدید موسسه و آرزوی توفیق برای ایشان از ظرفیت های خوب این موسسه جهت اجرای پروژه های عمرانی معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی علی الخصوص فاز دوم طرح 550 هزار هکتاری یاد کردند و گزارشی از پروژه های اجرا شده و در دست اجرای این مجموعه ارائه نمودند.
آقای مهندس رضا عظیمی با قدردانی از زحمات و تلاش های آقای مهندس صالحی نژاد از ایشان جهت مشاوره و کمک کردن در ماموریت های آتی موسسه دعوت بعمل آوردند.
همچنین ایشان با اشاره به شناخت مجموعه موسسه جهاد نصر به عنوان دستگاه اجرایی دولت در سایر دستگاه ها نسبت به اهتمام خود جهت ارتقای بیش از پیش موسسه به عنوان دستگاه مجری خبر دادند.
همچنین آقای مهندس زمهریری به نمایندگی از هیئت مدیره موسسه ضمن خوش آمد گویی به آقای مهندس عظیمی و آرزوی موفقیت در سمت جدید برای ایشان  از زحمات و تلاش های آقای مهندس صالحی نژاد تقدیر نمودند.
در پایان آقای دکتر حایک مشاور وزیر و مدیر کل دفتر وزارتی وزارت جهاد کشاورزی ضمن قرائت متن تقدیر و تشکر مقام عالی وزارت از آقای مهندس صالحی نژاد حکم انتصاب آقای مهندس رضا عظیمی را به عنوان مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره موسسه قرائت نمودند.
 
 
 
 
تعداد بازدید: 884
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به موسسه جهاد نصر ( عمومي غير دولتي ) ميباشد.
Powered by DorsaPortal