وروداعضا ورود اعضاء |
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
موسسه جهاد نصر موسسه جهاد نصر
دیدار و گفتگو ی معاون محترم آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی و مدیرعامل موسسه جهاد نصر با آیت الله عاملی 1401/02/31
دیدار و گفتگو ی معاون محترم آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی و مدیرعامل موسسه جهاد نصر با آیت الله عاملی
 
به گزارش روابط عمومی موسسه جهاد نصر، آقای دکترعباسی معاون وزیرجهاد کشاورزی درامورآب وخاک با همراهی مهندس تقی زاده رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، حجت الاسلام اکبری مسئول نمایندگی ولی فقیه، مهندس صالحی نژاد مدیرعامل موسسه جهاد نصر و مجری طرح کنترل و زهکشی رودخانه های غرب و شمال غرب کشور و مهندس عزیزان مجری پروژه شبکه فرعی آبیاری وزهکشی استان روز پنجشنبه مورخ 1401/02/29 جلسه ای گرم و صمیمی با آیت الله دکترسید حسن عاملی نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه شهرستان اردبیل برگزار نمودند. 
در این جلسه آیت الله دکترسید حسن عاملی تاکید داشتند نباید آب شرب در صنعت شهرک و خارج شهرک مورد استفاده قرار بگیرد‌. همچنین ایشان در این دیدار ضمن با اهمیت دانستن حوزه آب و خاک در کشور، اتخاذ شیوه های جدید و نوین علمی را برای تولید و مصرف بهینه آب ضروری دانسته و نمونه های موفق جهانی و منطقه ای در این زمینه نظیر "آب شیرین کن ها" با استفاده از انرژی خورشیدی را مثال زدند.
آیت الله عاملی در ادامه اظهار داشت: با تمکن از آب نسبتاً شور که تمام شهرک صنعتی را فرا گرفته نباید آب شرب در صنعت شهرک و خارج شهرک مورد استفاده قرار بگیرد‌.
وی همچنین بر تکمیل 25 سد معیشتی استان که نا تمام رها شده و به اندازه پایاب سد خدا آفرین بازدهی دارد تاکید کرد و معاون آب و خاک وزیر جهاد کشاورزی در این رابطه گفت: اعتبار ملی برای سد های معیشتی درنظر گرفته نشده و باید با بودجه استانی تکمیل شود اما قول می دهیم که به اعتبار و حرمت حضرت آیت الله عاملی از محل اعتبارات خشک سالی کمک بیشتری در این حوزه داشته باشیم.
همچنین مهندس تقی زاده رئیس سازمان جهادکشاورزی استان اردبیل ضمن قدردانی از حمایت های جدی حضرت آیت الله دکترسید حسن عاملی و رهنمودهای گره گشای ایشان درحوزه کشاورزی استان و توجهات خاص برای تحقق دیدار مربوطه گفت :اجرای کشت های قراردادی با تاکید بر کشت محصولات استراتژیک گندم و دانه های روغنی و پنبه از اولویت های سال زراعی جدید می باشد.
 
تعداد بازدید: 1389
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به موسسه جهاد نصر ( عمومي غير دولتي ) ميباشد.
Powered by DorsaPortal