وروداعضا ورود اعضاء |
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
موسسه جهاد نصر موسسه جهاد نصر
دیدار مدیرعامل و هیئت مدیره موسسه با آقای دکتر عباسی سرپرست معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی 1401/01/29
دیدار مدیرعامل و هیئت مدیره موسسه با آقای دکتر عباسی سرپرست معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی
 
به گزارش روابط عمومی موسسه جهاد نصر آقای مهندس صالحی نژاد مدیرعامل به همراه هیئت مدیره موسسه با آقای دکتر عباسی سرپرست معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی دیدار و گفتگو کردند. 
این جلسه که در تاریخ 28 فروردین 1401 در سالن جلسات معاونت آب و خاک در تهران برگزار گردید، طرح 550 هزارهکتاری خوزستان وایلام و همچنین طرح جامع شبکه های آبیاری و زهکشی غرب و شمال غرب کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 
آقای مهندس صالحی نژاد ضمن بیان وضعیت موجود طرح 550 هزار هکتاری خوزستان و ایلام گفت: فاز دوم طرح 550 هزارهکتاری به مساحت 255 هزارهکتار است که 100 هزارهکتار آن در دست مطالعه است و 40 هزار هکتار آن آماده اجرا می باشد و برای تامین منابع مالی آن بایستی پیگیری لازم بعمل آید.
همچنین ایشان بیان داشتند بر اساس فهرست بهای سال 1400 بیش از 80 هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای فاز دوم این طرح، مورد نیاز می باشد. 
آقای دکتر عباسی هم اجرای فاز دوم طرح 550 هزار هکتاری خوزستان و ایلام را از اولویت های معاونت آب و خاک دانسته و بیان داشتند برای تامین اعتبار اجرای فاز دوم طرح پیگیری های لازم صورت گرفته است.  
همچنین ایشان بر استفاده از ظرفیت های علمی و دانش بنیان کشور و اجرای نظام بهره برداری و آموزش بهره برداران درطرح های آب و خاک سراسر کشور تاکید نمود.
 
تعداد بازدید: 859
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به موسسه جهاد نصر ( عمومي غير دولتي ) ميباشد.
Powered by DorsaPortal